صفحه اصلی تغذیه سالم چطور خود به‌خود پُر خوری را کنار بگذاریم؟

چطور خود به‌خود پُر خوری را کنار بگذاریم؟

1183 بازدید 2 دیدگاه تغذیه سالم  ,  ,
پسندیدن (4)
علاقه مندی
دیدگاه ها (2)
کیفیت ویدیو
به اشتراک بگذارید
رایگان

چطور خود به‌خود پُر خوری را کنار بگذاریم؟

تو برنامه امروز می‌خوام درمورد نحوه‌ی ممانعت از خوردن غذاها و مصرف شکر، به‌طور طبیعی صحبت کنم. این مشکلیه که خیلی از آدم‌ها باهاش دست و پنجه نرم می‌کنن. راستش، با یه سری از بیمارهام صحبت کردم و ازشون پرسیدم که چی باعث می‌شه رژیمشون رو بشکنن و ادامه ندن؟ تقریباً همشون گفتن که «بزرگ‌ترین مشکل من وقتی بود که هوس شیرینی‌جات کردم».
پس این مشکلیه که برای هرکسی که خیال وزن کم کردن داره، می‌خواد لاغر بشه یا بدن متناسبی داشته باشه، وجود داره. ممکنه بتونین یکی دو روز یا حتی یه هفته طاقت بیارین، ولی نهایتأ میل به خوردن شیرینی و مخصوصأ کربوهیدرات‌هایی مثل پاستا و نون و غلات و بیسکوئیت، به آدم غلبه می‌کنه.

صدف بیات
صدف بیات
1396/07/25

عالی بود

صدف بیات
صدف بیات
1396/07/25

عالی بود

ارسال دیدگاه

کد امنیتی فرم ورود

تماس با ما

تهران - خیابان مطهری - خیابان فجر - کوی مدائن - پلاک ۱۸ - طبقه سوم
تلفن: 02188848073
فکس: 02188848073
رایانامه: info@sibeaval.ir
ما را روی نقشه ببینید